sur??

I morse när jag åkte till jobbet satt jag mittimot en ung tjej på spårvagnen hon var helt uppe eller inne eller vad man ska säga i att lyssna på sin mp3, hon satt där  och såg så lycklig ut, på sätet bredvid sig hade hon sin väska stående.

In på vagnen kommer en kvinna i kortklippt lugg, ingen ont i det, man har precis så kort lugg som man önskar, kvinnan var i 45 års åldern kanske 50 hon såg verkligen snorkig ut och det var hon också, luggen i hårfästet och glasögon på näsan precis som jag, men jag har betydligt längre lugg då. :)

Denna kvinna hade tänkt sig sitta JUST på platsen där den unga tjejen satt sin väska, det fans gott om plats på spårvagnen men hon skulle sitta där.
Istället för att på ett snyggt sätt säga "ursäkta kan jag sitta där" ställde hon sig och blängde och då menar jag blängde på tjejen tills denna unga kvinna kände av det, hon flyttade sin väska och log.
Kvinnan som fortfarande såg djävligt snorkig ut satte sig utan , ett ljud utan ett leende, nu blev hon i mina ögon en jävla kärring ursäkta men har vuxna människor inget hyfs eller?

Den där kärringen/tanten såg ut som om hon jobbade på apotek,jag har hört att det bara är surkärringar där :)

Kommentarer
Postat av: tigerlilja

Ja vilka förbaskade surkärringar det finns! Å de flesta är nog som du säger, hemmahörande som Apotekspersonal :-)

2008-06-28 @ 08:21:56
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: ejmis

Tack...det verkar behövas många hållna tummar för att detta ska gå vägen...

2008-06-28 @ 09:47:27
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Fia

Hon var väl sur för att hon hade råkat klippa luggen för kort! Vem kan vara glad då?

2008-06-28 @ 13:13:42
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Penis

Inte konstigt att man till slut blir en surkärring när man träffar så jävla många dummma kunder varje dag........puss

2008-06-28 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0