" hör inte"

Jag ringer hem till min son, inget svar då skickar jag ett sms med följande

fråga: kommer du hem snart? puss
svar: jag är hemma nu och städar

jag ringer igen på hemtelefonen inget svar, skickar ett nytt sms

fråga: har du ingen hemtelefon nu eller hör du inte?
svar: hör inte!

jag ringer igen nu fattar han väl att jag vill prata med honom , inget svar, skickar ett nytt sms

uppmaning: men gå dit då!!! jag ringer till dig, fattar du eller?

jag ringer igen inget svar, men va fan e det med ungen?

då kommer ett nytt sms
- jag ringer sen, lagar telefon puss

För er som undrar varför jag inte ringde från min mobil till hans så beror det på att jag har noll täckning inomhus....ja jag ska köpa ny telefon

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så det kan bli ;-)

Ja, det är nog skönt att ha en mobil som har täckning inomhus också.

Ha en bra fortsatt dag.

och tack för grattiset hos mig.

2008-06-25 @ 14:14:02
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för grattishälsningen.

2008-06-25 @ 20:57:26
URL: http://alohomora.blogg.se/
Postat av: Penis

ha ha ha ha

2008-06-25 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0