Världens tabbe???

Ja det återstår att se om man har gjort bort sig totalt  idag eller inte haha

Har köpt biljetter till Bruce Springseen  på nätet för 3000 spänn, nä det är inte många som ska gå vi är bara två.
När bokningen var klar försvann pengarna i samma sekund (hjälp) ett bekräftelsemejl skulle komma ja men visst va självklart! det kom inget.

Nu har det i alla fall ringt en person från företaget (biljett nu) och vi ska få hämta biljetterna på hemligt ställe, bara jag som vet :)

Klockan sju ska vi få dom, detta är spänning på hög nivå ska jag säga. Jag har ialla fall en riktigt storvuxen karl med mig som tur är om det nu är så att det är skumma typer jag ska möta, dom kanske vill ha mer pengar :)

Håll nu alla tummar för att vi får våra biljetter och att kvällen blir en fest som sent ska glömmas

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas det fungerar och att ni får en trevlig kväll!!

2008-07-04 @ 16:09:42
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Penis

Eftersom jag inte hört ngt och klockan är 22 nu så antar jag att ni fick tag i era biljetter hihi

Kram Kram

2008-07-04 @ 21:57:47
Postat av: Penis

Eftersom jag inte hört ngt och klockan är 22 nu så antar jag att ni fick tag i era biljetter hihi

Kram Kram

2008-07-04 @ 21:58:16
Postat av: Pia

Hahaha det var vågat måste jag säga. Hoppas det gick bra och att ni fick se Bossen ( som jag aldrig varit ett stort fan av )

2008-07-05 @ 07:19:44
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja man måste våga för att vinna ;) Det gick säkert bra o ni fick den häftigaste kvällen på länge. Det var ju faktiskt The Boss!

Ha de gott

2008-07-06 @ 10:10:12
URL: http://qristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0