Skapa?

Det står skapa när man ska göra ett inlägg! Vad ska man skapa då? i en bra blogg menar jag? Ingen aning!

Jag försöker promenera mig till skapande och då snackar vi inte bloggande, nej det handlar mer om att skapa sig ett bra liv.

Och vad är då det? Antagligen är det ganska simpelt, gör det du tror på, ha bara personer som ger dig enegi omkring dig, ha ett jobb du trivs med.

Det viktigaste av allt måste vara att  dom människor man har omkring sig är av bra kvalitet, nu snackar vi inte utbildning eller ekonomi utan människor med engagemang,människor man kan prata med.
Vi måste ha utbyte av omgivningen annars kan det nog lika gärna vara?!

Har jag för stora krav? nej jag tror inte det, men jag har alldeles för stora förhoppningar, jag tror helt enkelt att allt ska bli bättre.........men det blir tyvärr inte det.

Jag har vetat detta hela mitt liv men jag går på pumpen om och om igen, och alltid så kommer jag på det för sent.

Men jag har haft mycket bra i livet också, jag är inte bitter, bara fundersam
Ärligt talat så har jag haft det mycket bra, jag har haft otroligt mycket kul, men det är väl det här med att välja man som spökar.
Jag har sagt det förrut jag säger det igen

"om man kan skicka en man till månen, varför inte skicka dit allihop?"

Och då tänker en del , Hon HATAR män!!! Nej absolut inte, jag älskar dom,


Kommentarer
Postat av: Pia

Samma funderingar har också jag, ibland . men har kommit fram till att det är ingen ide att fundera varför man aldrig är riktigt nöjd, inte för att jag går omkring och är missnöjd men som sagt man är ibland fundersam över sina val...Kramen på dig !

2008-01-26 @ 04:39:24
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: ejmis

Här sitter en till som har dom tankarna ibland...livet går verkligen upp och ner. Kram!

2008-01-26 @ 10:23:03
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: mammselen

"Att välja man"... lyllos dig som kan välja män.
Jag tycker inte att det finns några att välja på...


:D


Kram / mammselen

2008-01-26 @ 16:24:15
Postat av: Vaniljis

Hoppas att du snart kommer till insikt. Men det kan ta sin tid... Kramar om..

2008-01-28 @ 07:16:21
URL: http://vaniljis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0