Jo det blev ett nytt år

Nyårsafton var lugn för min del, vi käkade räkor och en massa goda ostar och därtill vin så klart.
Kaffe med "tilltuggg" i flytande form. Jo det blev en bit tårta också!
När raketerna började smattra blev våra hundar som tokiga, trots att det är jakthundar som är vana med att det smäller kring öronen, L-A skulle hämta in en av dom med påföljd att han stack, biljakten kom som ett brev på posten och ta mig f..n han lyckades komma ikapp den rackaren och inte nog med det han fick in honom i bilen också,  inte dåligt.


Ja då är det nytt år då, som någon antydde så hoppas jag att det blir ett riktigt bra 2008.

Alla ungar mår bra så vad kan bli bättre, min egen hälsa möjligen, ja jag är väl inte sjuk men slut......... några av er vet vad jag menar andra inte, ni som inte vet får fråga mig.

Det finns vissa saker som jag är både glad och ledsen för bland annat att min bästa vän Bittan drog till Turkiet och som det verkar tänker stanna där. Ni som läst min blogg och ni som känner mig vet att hon är en person som jag verkligen trivs ihop med och nu är hon så djävla långt bort, det gör mig ont.
Men som ni säkert förstår så önskar jag henne lycka till med sitt nya liv där nere, och ni kan vara säkra på att jag ska hälsa på henne!.


Ja då ska man väl säga God Fortsättning till er alla!!! så jag gör det.


Kommentarer
Postat av: Vaniljis

Märker hur nere du är. Det kan läsas mellan raderna. Det vänder snart ska du se. Snart är det vår och en resa till din väninna kan väl inte vara helt omöjlig som du sa. Upp med hakan nu tjejen!! Kramar om dig hårt..

2008-01-06 @ 09:39:39
URL: http://vaniljis.blogg.se
Postat av: ejmis

Hoppas det snart känns bättre...vissa perioder i livet är bara för jobbiga...STOR KRAM!

2008-01-08 @ 20:30:27
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pia

Hola frua ! Tittar in en snabbis bara. Skot om dig sa hors vi

2008-01-11 @ 19:48:17
Postat av: mammselen

Hej och hå!
Jag passar på!
Kanske kan det gå!
Att en stuga få!
HYRA alltså!
För två!
Syrran... och jag å´!
Vet du nå´?
Vecka 14 passar oss...
Vill ju bara komma loss...
Skida på längden...
Inte bland mängden...
Tipsa mig om du vet.
Så jag slipper mera let...
a...

2008-01-14 @ 21:36:20
Postat av: skorpan

hej mams.
hur har du det? skriv ett mail till mig eller så. älsk!

2008-01-18 @ 12:55:00
URL: http://amali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0