Nära

Nu är det verkligen nära.......jag har två veckor kvar att jobba, och jag är säker på att jag lämnar ett av Sveriges finaste apotek.....låter som skryt?! det kan hända men det är sanning, om  jag skulle komma till ett sånt apotek som ansvarig skulle jag bli glad, få se hur det blir med det :)

När jag mådde som sämst och tyckte allt var som värst sa jag till mig själv att om jag ska lämna ska jag göra det med flaggan i topp, det var innan jag bestämde mig, nu lämnar jag och jag gör det med flaggan där den ska vara.
Ett tag trodde jag inte att jag skulle fixa det men nu är det gjort och det känns härligt, jag är inte riktigt klar med allt men jag kommer att bli det.

Det värsta av allt är att jag är så förälskad så jag vet inte hur detta ska gå, nej jag har ingen ny man, jag är förälskad i mitt jobb och jag är förälskad i Sälen och i min nuvarande sambo!!!!!!!! fan va jobbigt

Jag har bestämt mig att flytta och så ska det bli men snälla nån låt det kännas lite lättare.

I kväll ringde jag min lilla, (som är stor), Skorpan och då blev jag härligt lycklig, hon kvittrade som en fågel och tyckte allt var perfekt på Korsika, hon jobbar som receptionist på ett hotel och verkade ha det kanonbra, det känns bra i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken situation du är i...skulle något kunna få dig att stanna?

2008-04-25 @ 22:15:15
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Vaniljis

Ja, det undrar jag med. Vad är det då som gör att du flyttar. Läget? Fill me in pliiiiis! *kramar om*

2008-04-26 @ 09:32:35
URL: http://vaniljis.blogg.se
Postat av: Fia

Fasen, jag förstår att du har tuffa dagar just nu. Även om det känns jobbigt så har du säkert tagit ett beslut som känns rätt för dig, och då kan man ju inte göra mer än att gå framåt. Sen är det bara du som bestämmer vart du ska gå och vem som ska gå med dig på vägen (låter som en svensktoppstext...). Hoppas allt blir bra och att nya jobbet också kommer att kännas ok. Kram, Fia

2008-04-26 @ 10:03:18
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: skorp

hej!
ledsen att jag inte hann prata sist, men det kom en massa folk och ville säga hejdå innan de skulle åka. om du ringer innan 19 eller efter 22 ikväll så ska vi nog få lite tid för varandra! :)

Pussar, älskar dig

2008-04-26 @ 16:15:02
Postat av: Pia

Håller med "Fia", troligen är det ju så att du har tagit rätt beslut som blir bra för dig. Skulle det ändå vara så att man ångrar sig så är det ju bara att ta ett nytt. Livet består av "svåra beslut ". Jag ser fram emot att träffa dig igen ;)

2008-04-27 @ 10:50:07
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Pia

Idag skulle jag verkligen behöva ha min "egna" apotekare...fy för den lede så jag ser ut, vänster ögat är värst, det rinner konstant, nysningar gör att jag får huvudvärk och näsan rinner som en kran. Var är du ;)

2008-04-28 @ 10:47:18
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Fia

Är du i Göteborg nu? Hoppas allt känns rätt!
Kram, Fia

2008-05-08 @ 17:16:10
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: pia

ja kära vänner, en dag kvar på jobbet sen drar jag, blandade känslor ska ni veta :) :(
men jag tror att allt blir bra

2008-05-08 @ 19:29:07
Postat av: Gabriella

Hej!Hittade din blogg via sökord "jobba langley korsika" eftersom min dotter fått jobb där från juni till oktober. Vi har tusen frågor från någon langleyanställd på korsika, kan vi maila?

2008-05-19 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0