Heja Blåvitt!

Jag körde alldeles nyss förbi Ullevi, ikväll är det derby i stan, och jäklar va folk det var. Det är verkligen något speciellt med derby, det liksom kokar i stan hela dan.

När jag var ung och vacker, (nu är jag bara vacker) var jag gift med en kille som spelade i allsvenskan, då kan jag lugnt säga att jag hängde på många matcher både här i stan, och på bortaplaner också för den delen. Att vara tillsammans med någon som spelar på den nivån kräver att man är intresserad, idag skulle det inte funka, mitt intresse är inte lika stort längre.

Nu har vi chansen att ta tre poäng, det bör bli enkelt med tanke på motståndet som är GAIS.
IFK har en match mindre spelad än de tre lagen som ligger i topp, så vinst i kväll är lika med serieledning.

Yess, nu tar vi dom!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

fast nu har alla spelat lika många matcher. Och det är tre eller fyra matcher kvar. Så mycket kan hända med tanke på hur tätt det är i toppen.... Heja Elfsborg

2007-09-25 @ 22:09:47
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Pia

Visserligen vann blävitt idag men precis som helena skriver...några matcher är ju kvar...ropa inte hej än ;)

2007-09-25 @ 22:12:23
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0