Hemma igen!

Ja, då var man hemma igen, från 34 till 12 grader, det är skillnad det.

Vi har haft det fantastiskt härligt, frånsett den där regniga torsdagen då var det inte så kul kan jag säga, vi var utan ström i över 24 timmar,,men solen sken från klarblå himmel hela fredagen.

Vi har ätit massa gott, druckit massa gott och vi har rökt vattenpipa,,,med äpplesmak,,jag trodde att man fick i sig mycket mindra farliga ämnen när man rökte vattenpipa jämfört vanliga cig men fick höra av en tjej vi träffade att det var mycket farligare med vattenpipa!? Ja,ja man överlever nog det hoppas jag.

Jag befarade ju att jag skulle bryta en nagel som grädde på moset (läs ryggskottet) och mycket riktgt så blev det, nageln fixade jag i Turkiet, så alla är lika långa igen, tur det finns knep att ta till :)

Jag måste erkänna att jag saknat bloggen lite, så nu ska jag kolla in lite  i bloggvärlden

Kommentarer
Postat av: F

Välkommen hem! Jag har saknat din blogg! Kram, F

2007-10-07 @ 19:49:36
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Helena

När vi var i Turkiet hade vi också ett sånt där herkelångt strömavbrott. Men turkarna tog det med knusende ro. Monterade igång små diesel aggregat lite här och var. Välkommen tillbaka till vårt underbara klimat.

2007-10-07 @ 20:43:26
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: ejmis

Kul att du är hemma igen! Herregud vad tiden har gått fort, känns som du åkte i går...

2007-10-09 @ 11:45:42
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Malin

Hallå snäckan!:) Tittar in på din blogg! Jag saknar Turkiet. Det är så kallt här hemma. Ha det så jättebra! Kram från Malin

2007-10-11 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0