för alla synder eller?

Vilken jävla dag,
den började med att jag blev väckt av en väckarklocka cirka 07.00, den var INTE min, jag behövde ju inte gå upå så tidigt idag eftersom jag skulle börja jobba klockan 12

I vilket fall gick jag upp och ja......jag gick och pissa som dom säger i Älvdalen, skönt nu kunde jag ju sova en stund till................då ringer telefonen cirka åtta, med min onda rygg försöker jag mig upp lite snabbt,,,,,,,,,men hann inte!!

Sned i ryggen som jag var ringde jag min osteopat och fick en tid, det var det bästa som hänt denna dag för jag blev faktiskt lite bättre efter det.

Efter jobbet åkte jag till sjukhuset för att hälsa på mamma, tog spårvagnen alldeles för sent för att hinna hem till Idol, men ok jag skulle väl inte missa mer än kanske 10-15 minuter. Sjuan kom nästan direkt.

Om detta hänt för flera år sedan så hade spårvagn 7 gått till Redbergsplatsen, men det gör den inte nu längre, jag satt i godan ro tills jag märkte att vagnen tog fel väg och jag hamnade på Gamlestadstorget.
Jag får väl ta en taxi då tänkte jag,,,,tror ni det fanns en taxi i sikte? nä jag fick gå hela vägen hem, men det tog ju bara 20 minuter och Idol hade jag ju redan missat

Det kunde ju varit värre Idol går i repris och imorgon kan jag sova tills jag vaknar av mig själv, alla klockor skall kollas och telefonen ska ur jacket

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vissa dagar skulle man vilja ha ogjorda...
Hoppas din lördag blir bra!

2007-10-13 @ 09:58:18
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0