Om Sälenresa och Carbonara

Jag hatar att hitta mina stavfel! Jag vet att det stavas blogg ändå skriver jag blog.............

Jag förstår att det är många som undrar om jag ska tllbaka tll Sälen för gott eller inte.

Vad ska jag säga?

Jag har ända sedan jag flyttade upp till Sälen haft en fot i Göteborg som egentiligen är min hemort, nu har jag hela benet här, då förstår ni hur jag känner.Jag har varit här nere i fem månader nu och det är klart att jag känner mig hemma!
I månadsskiftet ska jag i alla fall upp och jag ska tillbaka till mitt arbete där, hur resten av mitt liv blir vet jag faktiskt inte. Man kan säga att jag har mycket att fundera över när jag kommer tillbaka.

Nu till min carbonara utan carbonara eller hur jag ska säga,

Jag bryner champinjoner och vitlök (mycket vitlk ska det vara)
jag micrar bacon
till detta serveras jag pasta med nyriven ost och svartpeppar

Ja ni läste rätt ingen grädde , det är väl det som är carbonaran kan jag tro :)

Gott är det i alla fall

Kommentarer
Postat av: Pia

Det var ju för väl att den innehöll bacon och inte bläckfisk ;)

2007-11-23 @ 05:11:32
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det med stavningen kan vara knepigt ibland ;-)
Och jag var själv också förut fundersam över hur: blogg stavades.
Men kom på att det stavas: blogg på svenska
och: blog på Engelska.
Ha en fin fortsatt dag och helg.

2007-11-24 @ 14:26:51
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0