det ekar på min blogg

Betyder det att det är tomt?
Jo, det måste vara det och varför det är så vet jag inte riktigt, jag har väl inget särskilt skäl till det antar jag, ibland blir det bara så

Jag har blivit utmanad av emelie, jag har nog gjort det tidigare men eftersom fantasin tryter så kommer den här

Regler:
1. Länka till den person som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana sedan 7 personer (högst) i slutet av ditt inlägg

1: Jag har ingen jävla aning om hur man länkar i sin blogg, ser att det finns en ikon här uppe men kommer inte längre än så.
2: Jag ställer alltid mina väckarklockor så att dom går minst 10 minuter för fort
3: Jag måste snooza, helst många gånger innan jag går upp
4: Jag är den mest veliga person på denna jord just nu, vet inte om jag vill bo i Sälen eller Göteborg (hjälp)
5: Jag hatar cigaretter, men röker ändå
6: Jag tror att jag är yngre än jag är, (det känns ju så)
7; Jag älskar att köra bil, helst väldigt fort

Jag utmanar neverkeso, zanahoria,ejmis och alla andra som vill

Jag hör snart av mig igen
kram till er alla


Kommentarer
Postat av: Pia

hehehehe gott att höra av dig. Du frua...den utmaningen har jag redan gjort å andra sidan så skulle man väl lätt kunna hitta 7 nya sanningar, även solen har ju sina fläckar ;) Sköt om dig ! Jo du....nu drar vi om en månad, ska vi hinna ta en kall på Dubliners ?

2007-11-14 @ 21:25:42
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Pia

Du kan väl maila mig, [email protected]

2007-11-15 @ 04:52:51
Postat av: äm

jag ska visa hur man länkar. det ingår i saker man måste kunna ;) om man har en blogg...

2007-11-15 @ 10:38:00
URL: http://amali.blogg.se
Postat av: F

Okej, jag gör ett försök att få ihop 7 sanningar!

2007-11-15 @ 18:44:13
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0