Jag har blivit särbo

Jag och min sambo har  blivit särbo, vi har varit ifrån varandra i två veckor idag, tänk vad tiden går när man är lycklig ....brukar man säga, den går fort oavsett som jag ser det. Det är första gången i mitt liv som jag är särbo faktiskt.

Skämt å sido så är det en konstig situation, vi är inte vana att vara ifrån varandra så länge.
Det värsta med att vara "hemma" så länge är att jag inte riktigt vet vart jag hör hemma, här "hemma" i Göteborg eller "hemma" i Sälen, jag tror jag blir lite szitsofren av det här.

Jag arbetar numer som hembiträde och sällskapsdam, och om det inte varit för att mamma är sjuk så hade det nog kunnat vara ett rätt trevligt arbete, men förmodligen alldeles för dåligt betalt

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag kan förstå om du känner dig "halv" och splittrad..hoppas det blir en bra lösning för er alla snart!!

2007-07-10 @ 22:45:36
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pia

det kan ju finnas en positiv sak med särbolivet under en tid...man glömmer irriterande småsaker typ snarkningar, obäddade sängar, disk i diskhon, locket på toan etc....

2007-07-11 @ 06:14:22
URL: http://www.zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0