Undrar vem städerskan är?

Snön bara vräker ner! Det passar ju ganska bra tots allt, det känns lite ok att sätta upp lite adventssaker och nya gardiner och såna goa grejer.

Resan i går gick helt utan problem, det började snöa efter det att jag kommit fram, där hade vädergubbarna rätt för en gång skull. Jag kollade faktiskt in väderprognosen för att det skulle bestämma vilken dag jag skulle åka uppåt.

Det är MEGATANTVARNING på sån´t, bara för något år sedan hade jag bara bestämt vilken dag jag  skulle åka oberoende av snöväder, man börjar visst bli lite harig, haha

Jag måste berätta att jag för någon vecka sedan sa till L-A att nu djävlar ska det vara rent och snyggt när jag kommer tillbaka!!!!!!
-Men snälla älskling, du behöver väl inte vara arg på mig
-Jag är inte arg, men jag tänker inte att storstäda när jag kommer tillbaka efter fem månader, det är bara så. Antingen får du städa själv eller be någon annan!

Behöver jag säga att det var städat ordentligt och det luktade gott i hela huset.  Behöver jag säga att det inte var han som gjort det, det som han bidragit med var att öppna plånboken och det är vackert så.
Jag är nöjd i alla fall.

Kram till er alla och glöm nu inte att glögga i morgon.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Härligt att komma hem till ett nystädat hus =)

2007-12-01 @ 15:35:20
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: mammselen

Välkommen till Dalarna!

2007-12-01 @ 19:11:48
Postat av: Vaniljis

Förstår dig, skulle inte velat städa heller...
Hur känns det att vara hemma då? Tack för tips om värmeväxlare.. Kram

2007-12-02 @ 07:30:44
URL: http://vaniljis.blogg.se
Postat av: Pia

Skönt att komma hem till ett städat hus, undra om jag har gjort det någon gång ? Skit samma vem som har städat, han fick ju betala. Gå nu inte vilse i all snö, här i Götet är vädret som vanligt, blåst och regn. Kramen på dig

2007-12-02 @ 07:48:48
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0