Man e väl dum i huvet !?

Ja då sitter jag här med en dag kvar på jobbet, hur känns det?  Ja inte fan vet jag......

Jag ska sova näst sista natten tillsammans med mannen jag varit med så länge, det gör ont!

Jag önskade jag kunde söva ner mig ett par dagar, åtminstone till på tisdag för då måste jag packa,jag drar till Turkiet i två veckor på onsdag morgon. Hela två veckor där nere, härligt, det behöver jag. Skämt åsido så önskar jag verkligen att jag slapp uppleva lördagen just denna vecka eftersom jag åker ifrån Sälen då.

Hur i hela friden ska det kännas att lämna? det hade varit mycket lättare om nån av oss hade varit otrogen eller nåt i den stilen, men inte då,det är bara så att jag inte trivs med livet här uppe längre.
Tänk va härligt att få lämna gården med en rivstart heligt förbannad för att han hade bedragit mig, men om det varit så hade jag i och för sig dragit för länge sedan antagligen samma dag som det kommit fram.
Sån e jag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas du får en trevlig semester i Turkland. Fattar ju att du inte mår speciellt bra, livet är rent för jävligt ibland men du...jag tycker att det ska bli skit roligt när du kommer ner till framsidan igen och vi ska träffas. Ta hand om dig så hörs vi om två-tre veckor. Kramen

2008-05-09 @ 22:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0