Nu har jag bestämt mig

Vilken fantastisk tid, det är vår även i Dalafjällen. Man kan inte se några vårblommor ännu men solen är generös och det är jättemycket snö, vilken fantastisk tid för alla sportlovsfirare och förhoppningsvis för kommande påsklovsfirare.
Det är så kul på jobbet med alla turister, och inlånad personal från västkusten,från småland och från uppland. Man kan säga att jag har två arbetsplatser, en på lågsäsong och en på högsäsong och den variationen är unik.

Trots allt positivt här uppe i "obyggden" har jag nu bestämt mig för att flytta hem igen

Så i maj lämnar jag och det känns rätt.

Jag har fattat många tokiga beslut  i mitt liv men jag har inte ångrat så många trots allt, det jag ångrat är det som jag inte gjorde.


Kommentarer
Postat av: Fia

Det måste ju helt enkelt vara rätt beslut att ta om det känns rätt fast solen skiner och snön gnistrar. Vad skönt att du har bestämt dig, då är det värsta över. Kram, Fia

2008-03-04 @ 17:05:14
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: mammselen

Säkert ett klokt beslut. Om det känns rätt så är det rätt.

2008-03-04 @ 17:07:08
Postat av: ejmis

Vad skönt att du tagit ett beslut...det brukar vara det värsta att bestämma sig sen går resten av bara farten.

2008-03-04 @ 18:23:15
Postat av: Helen

Tackar ja visst är det en vacker blomma, Gerberan. Ståtlig o den "lever" länge oxå :) Själv är jag oxå en älskare av rosor, helst den gula.
Om du har bestämmt dig så är det så det ska bli. hoppas allt går bra.
Ha de gott

2008-03-05 @ 15:15:27
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Pia

da syns vi kanske i augusti igen, utanfor den spanska krogen i Gbg ;)

2008-03-08 @ 12:07:03
Postat av: Vaniljis

Ja, har du följt ditt hjärta brukar det bli rätt. Det blir säkert bra. Kram

2008-03-10 @ 04:46:56
URL: http://vaniljis.blogg.se
Postat av: Helen

Hoppas allt är bra med dig, önskar en trevlig helg.

2008-03-14 @ 13:43:53
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0