Underbar helg

Så var man tillbaka på fastlandet igen.

Jag har haft en underbar helg med massa sol en hel del blåst och idag regn.

Jag är glad att jag inte är rädd för att göra saker på egen hand  för i så fall hade jag inte åkt till Käringön, och det hade verkligen varit en miss.
Jag har latat mig jag har solat jag har ätit en himla massa goa grejer och jag har festat på krogen och naturligtvis har jag träffat en hel del trevliga människor.
Jag har dessutom stött på gamla sjukgymnastkollegor som jag inte träffat på dom senaste femton åren, jättekul.
En dag när jag gick runt på ön träffade  jag på ett par från Sälen som jag känner (världen är liten)

Nu ska jag göra nå´t jag INTE gjorde där ........jag ska krypa till kojs :)
Ryggen värker tyvärr fortfarande

Kommentarer
Postat av: ejmis

Dags att vila upp dig nu efter helgens bravader ;)

2008-06-22 @ 23:34:50
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0