matglädje

Igår kväll var jag tillsammans med Godis (min som) ute på restaurang, vi var på en grekisk sådan och åt jättegod mat.

Det blev cheese saganaki, grillad haloumi som förrätt och sedan åt vi souvlaki med rostade potatis och zatziki till detta blev det en Mythos (grekiskt öl)
Vi hade det jättetrevligt så klart

Idag regnar det som spön i backen......jag är ledig så det är väl inte så kul. Jag hade tänkt att det skulle vara fint och havet var mitt mål nu blir det nog lite städning istället.

                                                                    


Kommentarer
Postat av: Pia

Låter fantastiskt gott, blev hungrig. Märkligt väder...solen sken kl 4 i morse, nu spöregn, trist

2008-07-18 @ 11:01:42
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Postat av: ejmis

Halloumi skulle jag kunna äta 7 dagar i veckan =)

2008-07-18 @ 18:22:42
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0