Särbo igen

Det svänger fort i livet, nu är jag särbo igen, vi har som sagt haft en riktigt trevlig helg, varit på stan och shoppat, mest till L-A, vi har käkat indiskt, kinesiskr,kräftor och avslutade idag med en dagens plattfisk på Lassemajas krog på Marstrand, det sistnämda var inte bara gott det var svindyrt också, två personer ...en drack vatten en drack cola det gick på 473 spänn!!
Man får skylla sig själv när man ska leka med "yetsettare" och turister haha.
Nu har han kommit  tillbaka till sina "tassemarker" och jag är kvar i stan. Han berättade att det var miljoner knott när han kom hem till Sälen......där avundas jag inte honom.


Kommentarer
Postat av: Pia

Solen är här Pia !!!! Och i dag är Py Bäckman på Liseberg ! Det blir en bra dag idag

2007-07-16 @ 11:01:41
Postat av: Pia

Py e bra hoppas hon gjorde bra ifrån sig igår, men du vart tog solen vägen nu då?

2007-07-17 @ 09:43:13
Postat av: Pia

Tja...han/hon ville väl inte skämma bort oss med sin närvaro ;)

2007-07-17 @ 09:44:17
Postat av: Junitjej

Pia, kul att du är uppvuxen i Lerum!! Min sambo är uppvuxen i Floda. Själv är jag uppvuxen i en helt annan kommun.

2007-07-17 @ 09:51:53
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0