Bittan kommer i morgon!!!


Livet blev allt bra kontigt där strax före midsommar när jag fick det där telefonsamtalet från min mamma,
nu har jag varit i Göteborg i nästan 6 veckor och det är inte slut med det.

Mina dagar går åt till att  (som jag skrivit tidigare) hjälpa henne med allt hon behöver mig till och det är en hel del.
Man kan väl säga att den mesta tiden går till henne, och det är ju därför jag är här. Vi har ett par månader framför oss som kommer att bli jobbiga, framför allt för henne så klart. Cellgiftsbehandling och strålning väntar härnäst.......inte att leka med!

Jag har hunnit träffa en del gamla ( ja inte så gamla, dom är i min ålder, hihi ) väninnor och jag har varit ute i skogen och plockat kantareller och jag hittade faktiskt en del. Inget går upp mot nystekta kantareller! eller hur?

I morgon får jag besök av en väninna från dalarna, det ska bli hur mysigt som helst.........

 






Kommentarer
Postat av: Helen

Det låter som om du har fullt upp, stackars mammsen, vilken tur att hon har dig :)
Mums med nystekata kantareller.
Trevligt att träffa gamla vänner.
Sov gott

2007-08-05 @ 00:15:35
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: ejmis

Åh vad gott med kantareller!
Skönt att höra att du fått några stunder för dig själv också, jag kan tänka mig att det tar på krafterna det ni går igenom nu.

2007-08-05 @ 23:50:02
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: F

Hoppas verkligen att allt funkar bra for er. Se till att gora egna saker utan att ha daligt samvete. Nar min mamma blev svart sjuk var personalen mycket tydlig med att man MASTE tanka lite pa sig sjalv, annars gar man under for man orkar inte stotta nogon annan om man inte far en chans att ladda batterierna. (Prickar o ringar saknas, jag vet. Hoppas det blir begripligt i alla fall). Skot om dig, kram fran F

2007-08-06 @ 19:13:32
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0