Fredag den 13:e med blandad kompott

Dagen började perfekt, jag vaknade tidigt  tidigt med tanke på att jag skulle börja jobba klockan 12. så är halv åtta tidigt. Det var en vacker morgon men härlig temperatur.

När jag satt på spårvagnen på väg till jobbet så slog det mig hur gott jag mådde, kände efter riktigt ordentligt men kunde inte känna att jag hade ont på en enda fläck. Inte för att jag brukar ha så mycket krämpor men jag vet absolut hur illa det känns när jag har ont i ryggen, som jag tyvärr har mellan varven.

Jag satt där och kände mig lycklig helt enkelt och tänkte för mig själv att man borde reflektera varje dag över hur man mår och njuta av dom bra dagarna som i alla fall är flest för min del.

Jag hade väl jobbat ett par timmar när jag fick så in i h....e ont i magen så där eländigt så jag knappt kunde stå ett tag, det gick över hyfsat snabbt, efter ytterligare ett par timmar fick jag sån smärta i vänster handled så jag knappt kunde använda den, har aldrig varit med om nåt liknande.

När jag slutade jobba klockan 21.00 blåste det svinkallt det kändes nästan som en höstkväll brrr, spårvagnarna var rejält försenade pga strömavbrott hhmm.........

En knäckemacka med ost och skinka blev min kvällsmat, nu mår jag gott igen.
Jag sitter och hånler mot diskbänken som faktiskt får lugna sig tills i morgon.



Kommentarer
Postat av: Pia

God morgon frua, ja du....fredagen den 13:de...kan det bero på det ;) Hoppas du haft en bra helg i vilket fall som helst. Visst har jag haft tur med vädret ??? Regnet kom ju inte förrän i natt, dessutom i sådan liten mängd att fönstren fortfarande skiner rena och fina, ibland ska man ha tur.

2008-06-15 @ 09:09:21
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja visst är det konstigt, man tänker en sak sen blir man straffad utan dess like. Hoppas du känner dig lite bättre nu.

Ha de gott

2008-06-15 @ 10:05:26
URL: http://qristall.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0