Livet är föränderligt och aldrig självklart

Jag har en unge som just kommit hem från Österrike där han varit och vinterjobbat och åkt skidor, ja han åkte såpass mycket att  han vurpade  och förstörde  sitt knä och fick åka hem i förtid, bättre han bara hade jobbat men inte lika roligt förstårs.
Han säger själv att vistelsen varit så häftig att det nästan var värt ett förstört knä?
Tur att dom är försäkrade! Han körde bil ner men blev hemforslad med flyg.

Jag har en unge som är på väg från Svedala till Frankrike för att jobba och leva där ett tag, hoppas hon får vara där så länge hon vill utan sjukdom eller dylika ting.

Själv är jag på väg att flytta ifrån för att flytta hem :)

Hur ska ett normalt liv se ut egentligen?

Antalgligen skulle man vara en normal kärnfamilj som alla bodde på samma ställe och man skulle träffas varje söndag på middag.

Hade det varit lugnare tror ni?



Men så är det inte i min familj. Men vi älskar varandra änndå, hur mycket som helst

Kommentarer
Postat av: ejmis

Man kan vara nära varandra fast avståndet är stort.
Kram!

2008-03-19 @ 23:05:19
Postat av: mammselen

Samma här. Mitt liv är inte heller "normalt".
Utspridda lite här och var. Inga söndagsmiddagar här heller.
När vi ses så blir det trångt, rörigt och ostädat. Men
vi älskar varandra hur mycket som helst.

2008-03-21 @ 12:32:31
Postat av: skorpan

tur att vi gör det, eller hur :)
puss

2008-03-25 @ 22:00:23
URL: http://amali.blogg.se
Postat av: skorpan

tur att vi gör det, eller hur :)
puss

2008-03-25 @ 22:00:29
URL: http://amali.blogg.se
Postat av: skorpan

tur att vi gör det, eller hur :)
puss

2008-03-25 @ 22:00:36
URL: http://amali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0