Vilka galningar

Jag var på krogen med fyra kompisar igår, vi hade det trevligt och det slank ner en del i våra strupar, på första stället slutatde notan på 1.635.00 detta är inte så märkvärdigt det är dyrt att dricka ute och grabbarna drack sexor, det som var anmärkningsvärt på denna nota som jag för övrigt har framför mig nu står ett belopp på 28.00

28 KRONOR FÖR JORDNÖTTER!!!!!

Hur i helv.... kan man ta betalt för jordnötter när dom får in så mycket pengar på dryck??

Nästa gång ska jag ta med mig egna nötter :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Det finns ju restauranger som tar betalt för kranvatten, även om det serveras till maten.

2008-06-08 @ 09:23:58
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Äm

har du inte bott i göteborg på åtta år eller? :P

2008-06-08 @ 15:10:21
URL: http://amali.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag hade kört en annan strategi om jag varit krogägare iallafall.

Och nä jag har inte bott i Götet på länge haha men nog har jag varit en liten bit utanför bygränsen nån gång för övrigt finns det en o annan svindyr krog i tassemarken också, fast bara på vintern :)

2008-06-09 @ 09:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0