Så var semestern slut

Tänk att när sommaren börjar då är jag klar med min semester!!??

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen ....man e väl dum i huvet

Jag har haft två härliga veckor i Turkiet och jag har träffat Bittan och allt har varit bra, jag har druckit öl på dagarna jag har druckit raki på kvällarna och jag har rökt vattenpipa dessutom har jag varit uppe sent på kvällarna så jag måste väl erkänna att jag är en lögnare också.

Helgen på västkusten har varit helt fantastisk precis som  i större delen av landet, jag har varit ute på havet och åkt ribbåt, ett härligt äventyr måste jag säga, det gick i sådär 50-55 knop, jag har varit ute och ätit på Avenyn och jag har grillat med goda vänner, inte mycket att klaga på med andra ord.

I morgon ska jag jobba så nu e det slut på ledigheten, jag har ju varit ledig i tre veckor så det är nog bäst att krypa till kojs nu.

Ni som har vägarna förbi Göteborg eller som befinner er här, hör av er så vi får ses över lite mat och nåt "mer"

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har 11 arbetsdagar kvar tills jag börjar min semester =)
Kul att du är tillbaka!

2008-06-02 @ 23:21:59
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pia

Trevligt att du är tillbaka och att du haft en bra semester, jo då, misstänkte nog att det skulle slinka ner en och annan kall i Turkiet. ja vi har verkligen ett fantastiskt väder i Götet dessutom förmånen att bo vid havet, det riktigt salta havet ;) Vi höres.

2008-06-03 @ 08:09:06
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Fia

Vad skönt att du är tillbaka! Vilken tur att du hade det bra i Turkiet. Du tillbringade ju två härliga veckor där under den tiden då det var ganska risigt väder i Sverige. Jag kommer absolut att höra av mig så vi kan ses!
Kram, Fia

2008-06-03 @ 17:34:23
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: mammselen

Nä, Göteborg är inte inplanerad. Men Grövelsjön...

2008-06-04 @ 22:02:09
Postat av: ejmis

Önskar Göteborg låg lite närmare...;)

2008-06-04 @ 22:41:03
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0