Vaaa?

Jag har jobbat idag och följande hände

Jag trycker fram nummer 25
Fram kommer två personer varav den som kommer fram först har nummer 28
 
- Du får vänta en liten stund det är nummer 25 nu
- Du måste hjälpa mig jag är sjuk!
- Jag förstår det, men alldeles strax är det din tur

Kvinnan som jag egentligen skulle expediera stod alldeles bredvid och blev så klart irriterad

- Snälla du, släpper du fram kvinnan bredvid dig så är det snart din tur
- Nej, du måste hjälpa mig nuuu, jag har varit hos doktorn och han har sagt att jag ska få medicin.....
- Jag förstår det, men nu måste du gå åt sidan ett tag

Nu nästan skrek hon ut sin vrede för att jag inte lät henne gå före i kön

- Så där gör du bara för att jag är invandrare!!

Nu blev jag förbannad

- Jag bryr mig verkligen inte om varifrån du kommer, men nu får du faktiskt flytta på dig (morr)

Va fan, jag bryr mig inte om varifrån hon kommer, jag tycker inte varken mer eller mindre om invandrare än om svenskar, men om man beter sig så och säger så då tycker jag att man bäddar med skitiga lakan

Kommentarer
Postat av: äm

det berättade du inte!
vilket pucko. rasister finns det visserligen gott om, men andra sorters idioter också uppenbarligen. älskar dig.

2007-09-06 @ 22:22:00
URL: http://.amali.blogg,se
Postat av: F

Det är så tröttsamt med folk som antyder rasism så fort man gör något som inte behagar dem. De slänger ur sig det utan att tänka på vilken allvarlig anklagelse det faktiskt är. Jag förstår verkligen om du blev irriterad.

2007-09-07 @ 21:15:20
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0