Vad har gått fel?

Det måste var någon slags mutation eller något annat fel i genuppsättningen.
För mig är det helt naturligt att spruta fönsterputsmedel och sedan PUTSA ,inte bara gnugga runt!

Jag slutade tidigt och fick lust att putsa fönster, sambon var också hemma, yes nu jävlar.
Jag började innomhus och efter två fönster kom han in............
-hjälper du mig lite?
-med vad? (lite blindhet får man väl ursäkta)
-putsa VÅRA  fönster
stön pust och sedan slet han till sig flaskan och hojtade efter en trasa som han kallar "slarva"
Han fick en trasa och som tur var hade jag två flaskor fönsterputs, så det blev en till mig också.
När han stod på en bänk och inte nådde ända upp sa han
-jag når inte!
-men va fan ta en stege då!
Jag kollade lite hur det såg ut och naturligtvis var det IG på jobbet
-du kan inte bara snurra runt fönsterputsmedlet, du måste putsa lite, som om du vaxade en veteranbil du vet!?

Man blir så trött!
Nu är alla fönster putsade på insidan och sprutade på utsidan.

Kommentarer
Postat av: Pia

det har man ju lärt sig efter alla år att när en man inte når, ser, eller har lust då händer det inget...tex. att hitta något i skåpet. Står saken inte framför näsan på dem så finns det inte. vet inte hur många gånger jag för ett smärre nervsamanbrott när han säger till mig att kaffe är slut...den illgula kaffeburken har oftast då hamnat bakom cornflakespaketet. Bara att räkna till 10 och önska sig till en annan planet....

2007-06-08 @ 06:05:20
URL: http://www.zanahoria.blogg.se
Postat av: Pia

Fantastikt! Vi har samma namn och tydligen samma sambo också!

2007-06-08 @ 19:22:47
Postat av: Pia

Du...den annonsen på mattan hittade jag på blocket. Så jag har ingen matta till salu

2007-06-08 @ 22:48:36
URL: http://www.zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0