"Pomm fritt" mot löst skinn?

Nu har jag kommit på hur jag ska råda bot på skinnet som börjar bli lite stort.
Eftersom Gustav´s har sommarstängt finns för tillfället ingen lunchrestaurang att äta på, hänvisning till Osman´s korvmoj. Om jag äter pommes frites varje dag ...........blir det kanske bättre utfyllnad om så där två månader!

Jag har också funderat på  hur man kan påskynda ålderskrisen lite, (jag sa ju att den satt sig som ett blåmärke )så
jag har funderingar på att smörja hela kroppen med Hirudoid.........det ska ju vara bra mot blåmärken, det är i alla fall vad jag säger till mina kunder när dom frågar om det finns nå´t som minskar blånader.



  hur långt har man kvar till ryggen börjar krökas tro?        
      Han verkar också  ha ålderskris!?

                                                                                                                                                                            



                                                                    


Kommentarer
Postat av: F

Självklart har du funnit en lösning på problemet med löst och sladdrigt skinn. Men kommer du inte tröttna på pommes frites? Har du sett "Supersize Me"?

2007-06-16 @ 19:41:51
Postat av: Pia

klart jag kommer att bli!

2007-06-17 @ 21:48:00
URL: http://mammipiha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0