Dålig förlorare

För några månader sedan fick jag veta att man kunde spela så kallat alfapet på nätet, det är jättekul tidsfördriv.
Det värsta är att jag blir så förbannad när jag förlorar, jag HATAR verkligen att förlora vilket innebär att jag har svårt att sluta spela när det går dåligt. Dessutom ÄLSKAR jag att vinna vilket innebär att det är svårt att sluta, för att det är så kul.
Lite "speldjävulvarning"

Spelet kostar i alla fall ingenting så det kanske inte är så farligt om jag blir fast nån timme då och då.

Om ni vill spela hittar ni det på www.betapet.com

Kommentarer
Postat av: Pia

Det mest jävliga spel jag vet att förlora i är Fia med Knuff. Hatar det spelet ! Va sjutton.....varför ska man knuffa ut varandra när man äntligen gått runt....jag blir alltid utknuffad och förlorar ALLTID !!!

2007-06-22 @ 08:02:39
Postat av: Helen

Haha inte kul o förlora nej:) Ha en trevlig midsomar.

2007-06-22 @ 10:59:57
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0