Jag har blivit "tagen"

Zanahoria har tagit mig...uhhhh.... va hemskt,ska jag behöva avslöja underliga saker om mig själv?
ok här kommer det

1:
Jag röker varje dag
Jag hatar att röka
Jag hatar rökare
Jag tycker det luktar skit av folk som röker ( inklusive mig själv)

2.
Jag blir hur ilsk som helst när folk klagar över att det är för varmt

3.
Jag måste snooza minst en halv timme innan jag går upp på morgonen

4.
Jag kör alltid för fort, har jag bilen med mätning av medelhastighet så måste jag förbättra resultatet från förra gången

5.
Jag går aldrig ut omålad, med det menas aldrig utan mascara, så det kanske inte är så farligt

6.
Jag somnar aldrig utan att sätta på radion

Jag utmanar
ejmis
neverkeso
ischa01
amali

 
Reglerna för denna "tagning" kan/ska ni läsa på zanahoria.bloog.se så slipper jag skriva dom  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0