Citat

I kväll när jag läste zanahorias blogg där hon undrade från vilken planet karlar egentligen kom ifrån kom jag ihåg ytterligare ett citat

"Om man kan skicka en man till månen varför inte skicka dit allihop"

Men jag tror att jorden skulle varit fan så trist utan alla män! Man har ju mött alla sorter och visst...... en del kunde man väl skicka dit för gott.
Ärligt talat så är dom ju bra förutom deras enda två fel.........

"allt dom gör och allt dom säger"

Tro nu inte att jag står för allt jag skriver  ( i alla fall inte varje dag ) men jag tycker det är rätt kul :)


Kommentarer
Postat av: Tjabo The Man!

Sitatet om att skicka männen till månen är ju å ena sidan roligt men å andra sidan paradoxalt. Man skulle ju inte kunna säja att man borde skicka alla Araber till månen bara för att en liten del är terrorister. Jag förstår vad du menar vissa män borde skickas nånstans utanför våran atmosfär. Min far var en som hade mycket blod under naglarna.
Vad jag svamlar, hoppas du träffat även snälla män i ditt liv!

2007-07-07 @ 01:13:57
URL: http://tjabotheman.blogg.se/
Postat av: ejmis

Visst skulle det vara trist utan karlar men ibland önskar jag att jag kunde förstå lite bättre hur dom tänker i vissa situationer...

2007-07-07 @ 11:09:48
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pia

Precis som ejmis skriver...man skulle vilja förstå dem å andra sidan säger sambon att han skulle vilja ha en "lathund" så han förstod oss....kan jag inte alls förstå :)

2007-07-07 @ 12:41:35
URL: http://www.zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0