Iggesund

Tre par från Iggesund bestämde sig för att göra en resa tillsammans, det skulle bära av till Grekland
Väl där hade det blivit något fel i deras bokning, det fanns bara två dubbelrum i stället för tre
En av gubbarna, den med högst IQ, kom med idén att gubbarna skulle sova i ett rum och tanterna i det andra,
alla tyckte det var en bra idé

En natt vaknade en av gubbarna och sa
- nä nu jävlar måste jag in till gumman, för den står så fiint
- ok sa en av sängkamraterna, då hänger jag med!
- hänger med? va fan ska du med och göra?
- jo det är min du håller i!

Kommentarer
Postat av: Helen

*ASG* den var riktigt kul haha. Jag skrattar medans jag skriver

2007-08-05 @ 19:48:39
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej såg att du ville ha hjälp med videos.
På You tube tex finns en kod där det står embed.
Det är till höger om bilden och under URL koden.
Kopiera den koden.
När du ska göra ett nytt inlägg så klickar du in dig där det står HTLM (höger om trädet).
Klistra in koden och klicka på uppdatera nere till vänster så ska den dyka upp.
Det syns bara en gul ruta,videon syns i inlägget när du postat det.
Hoppas det går bra och att jag inte missat ngt,är lite vimsig nu på kvällstid *L*
Ha det så gott

2007-08-05 @ 23:11:30
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: F

Dar ser man! Sa kan det ga!

2007-08-06 @ 19:08:52
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0