Blå Safir 5x4 mm





Det är en ganska stor sten det!

Jag var på jobbet och hade precis avslutat en kund när jag märkte det, hela jävla stenen borta!

Jag är ägare till en väldigt vacker lillfingerring som jag är rätt ensam om, ovanlig i form om man säger så, den är liksom fyrkantig i vitt och gult guld, själva fyrkanten består av små diamanter runt om  och i mitten en blå safir, nu är det bara ett stort hål där den blå stenen suttit.

Eftersom jag tvättat händerna ett par gånger på jobbet och dessutom blandat en antibiotika letade jag igenom alla gamla handskar och torkhanddukar, jag skruvade isär avloppsrören också, fall i fall, men ingen safir

Jag vill ha den tillbaka!!! Jag är bedrövad, arg och förbannad för att jag tappat den.
Jag vet att den fanns i morse, men vad hjälper det, suck................

Som det sägs " ingen idé att bli arg man blir bara förbannad"

Kommentarer
Postat av: äm

Den som var så fin... hoppas den dyker upp mami. puss

2007-08-24 @ 11:52:12
URL: http://.amali.blogg,se
Postat av: ejmis

Hoppas du hittar den.

2007-08-24 @ 18:02:11
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0